Things to Come (2016)
U kinima
Ocjena
Trajanje
1h 42min
Zemlja / jezik
Francuska, Njemačka / francuski, engleski, njemački
Klasifikacija
Režija
Mia Hansen-Løve
Scenarij
Mia Hansen-Løve
Produkcija
Rémi Burah
Fabian Gasmia
Charles Gillibert
Serge Hayat
Olivier Père
Kinematografija
Denis Lenoir
Sinopsis
Što se dogodi kada se život kojeg si tako mukotrpno gradio odjednom u potpunosti raspadne? Nathalie (Isabelle Huppert) je profesorica filozofije sa naizgled riješenom životnom situacijom – ima bogat intelektualni život, uspješnu karijeru i obitelj, koja uključuje njenu dramatičnu majku (Edith Scob). No, nakon nevjerojatnog otkrivenja da ju njen muž, nakon 25 godina braka, ostavlja, jedan po jedan, stupovi Nathalienog života počinju se urušavati. Po prvi puta nakon mnogo godina, ona se nađe izgubljenom, no istovremeno i sa novim osjećajem slobode. Sada kada ju ništa ne zadržava, Nathalie odluči definitirati novu fazu svojeg živvota i ponovno se otkriti kao osobu.
Trailer
Glumac | Uloga |
---|---|
Isabelle Huppert | Nathalie Chazeaux |
André Marcon | Heinz |
Roman Kolinka | Fabien |
Edith Scob | Yvette Lavastre |
Sarah Le Picard | Chloé |
Solal Forte | Johann |
Elise Lhomeau | Elsa |
Lionel Dray | Hugo |
Grégoire Montana | Simon (élève lycée) |
Lina Benzerti | Antonia |
Recenzija
Peti dugometražni film Mie Hansen-Love introspektivno je istraživanje žene koja gubi svoje kompase u životu i mora se suočiti sa starijom dobi. Isabelle Huppert glumi Nathalie, profesoricu filozofije. Kada Heinz (Andre Marcon), njen muž s kojim je u braku 25 godina, prizna da ima drugu ženu, te da će se odseliti i živjeti sa njom, Nathalie odgovara sa rečenicom u kojoj mu govori kako je mislila da će njih dvoje zauvijek biti zajedno i uvijek se voljeti. Ovo je veoma srcedrapajuć trenutak, a scenarij filma osim ovoga problema ne boji se zakačiti i za mnogo dublje teme, sa dubinom koja je veoma pohvalna.
Nathalie nakon ovoga dobiva još nekoliko emotivnih udaraca, zbog kojih se mora zapitati tko je ona zapravo. Ne samo da se odvoji od svog muža – nedugo nakon toga, ona izgubi i svoju majku Yvette (Edith Scob). Izluđujući Nathalie svojim ponašanjem, ona ju prisili da svoju majku smjesti u dom za starije osobe. Yvettino zdravlje tamo brzo počne propadati, kao da ju je odlučila kazniti za to što ju je tamo smjestila. Nathaliena djeca više također ne žive s njom, stoga nakon smrti svoje majke ona za društvo ima samo svoju mačku Pandoru. Odjednom oslobođena svih niti, Nathalie počne gubiti svoj smjer u životu, a to se počne odražavati i na njenu karijeru.
Huppertin finesni prikaz Nathalienog privatnog života i konfliktnih emocija veoma je impresivan. Cijeli film predivno je snimljen od strane Denis Lenoir, a priča je duboka studija o starenju i gubitku, te joj je pružen tipični francuski pristup. Nažalost, tokom čitavog filma, nema niti jednog trenutka koji će vas uistinu zapaliti. Iako imamo sugestiju koja upućuje na to da će Nathaliejin život dobiti novo značenje kroz rođenje njenog unučeta, njena budućnost i dalje je nesigurna, a taman kada se njeno emocionalno putovanje počne kretati prema cilju, bez da je do njega došlo, film završava, te ne dobivamo neku konačnu scenu koja bi nas usrećila.
U konačnici, gledanje ovog filma nipošto ne bismo nazvali nevjerojatnim iskustvom. On ima mnogo dugačkih dijelova koji se odvijaju jako sporo, a kada priču gledate površinski, zaisugnor biste rekli da nema dovoljno dobar svršetak. No, naposlijetku, svaki dio filma ima neki kumulativan efekt, ponajprije zahvaljujući scenariju Hansen-Love i nastupu Huppert. Nakon što ga pogledate, defintiivno ćete se osjećati obogaćeno, a vaši obzori biti će prošireni, no jednostavno nećete moći sročiti zašto.
Slični filmovi